Bütçe ve Raporlu Kıdemli Uzman
Genel Nitelikler
-
Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
-
Bankacılık sektöründe alanı ile ilgili 3-5 yıl deneyim sahibi olan,
-
İyi seviyede MS Office programları kullanabilen (öncelikli olarak Excel),
-
Muhasebe süreçleri ve mali tablo okuma konularına hakim,
-
Analitik düşünebilen,
-
İnsan ilişkileri güçlü, iletişim becerisi gelişmiş,
-
İş ve zaman planlaması konularında başarılı,
-
Ekip çalışmasına yatkın,
Genel Sorumluklar
-
Periyodik bütçe ve gerçekleşme raporlarının hazırlanmasına destek olmak,
-
Yıllık bütçe hazırlanmasına destek olmak,
-
Muhasebe kayıtlarını, şirketin hedef ve standartlarına, yasal zorunluluklara uygun şekilde gerçekleşmesini sağlamak için kontrol noktaları oluşturulması ve aylık olarak düzenli raporlanmasına destek olmak,
-
Anlık her türlü yönetim raporlama ve sunumlarına destek vermek
-
Bağımsız denetim ve iç denetim süreçlerinde rol almak,
