Resepsiyonist
Genel Nitelikler
-
Tercihen turizm ve otelcilik sektöründe resepsiyon deneyimi olan,
-
Misafir memnuniyeti odaklı çalışmayı ilke edinmiş,
-
İletişim becerileri güçlü, güler yüzlü ve temsil yeteneği yüksekYoğun tempo ve vardiyalı çalışma sistemine uyum sağlayabilecek,
-
Problem çözme becerisine sahip, hızlı ve pratik hareket edebilen,
-
MS Office programlarına, hakim veya öğrenmeye açık,
-
Diksiyonu düzgün, ekip çalışmasına uyumlu,
-
Gerektiğinde misafir sorunlarını yönetebilecek ve çözüm üretebilecek.
Genel Sorumluluklar
-
Otele giriş ve çıkış işlemlerini eksiksiz gerçekleştirmek,
-
Misafirleri karşılamak, yönlendirmek ve ihtiyaç duyduklarında yardımcı olmak,
-
Telefon, e-posta ve online kanallardan gelen rezervasyon taleplerini yönetmek,
-
Konuk şikayet ve taleplerini doğru şekilde ilgili departmanlara iletmek,
-
Günlük raporlamaları gerçekleştirmek ve ön büro süreçlerini takip etmek,
-
Kasa, fatura ve ödeme işlemlerini doğru şekilde yürütmek,
-
Otel bilgi sistemlerini doğru ve güncel tutmak,
-
Misafir memnuniyetini artıracak iletişim ve çözüm süreçlerini uygulamak,
-
Resepsiyon alanının düzenli ve profesyonel görünümünü sağlamak
