top of page

Resepsiyonist

Genel Nitelikler 
  • Tercihen turizm ve otelcilik sektöründe resepsiyon deneyimi olan,

  • Misafir memnuniyeti odaklı çalışmayı ilke edinmiş,

  • İletişim becerileri güçlü, güler yüzlü ve temsil yeteneği yüksekYoğun tempo ve vardiyalı çalışma sistemine uyum sağlayabilecek,

  • Problem çözme becerisine sahip, hızlı ve pratik hareket edebilen,

  • MS Office programlarına, hakim veya öğrenmeye açık,

  • Diksiyonu düzgün, ekip çalışmasına uyumlu,

  • Gerektiğinde misafir sorunlarını yönetebilecek ve çözüm üretebilecek.

Genel Sorumluluklar 
  • Otele giriş ve çıkış  işlemlerini eksiksiz gerçekleştirmek,​

  • Misafirleri karşılamak, yönlendirmek ve ihtiyaç duyduklarında yardımcı olmak,

  • Telefon, e-posta ve online kanallardan gelen rezervasyon taleplerini yönetmek,

  • Konuk şikayet ve taleplerini doğru şekilde ilgili departmanlara iletmek,

  • Günlük raporlamaları gerçekleştirmek ve ön büro süreçlerini takip etmek,

  • Kasa, fatura ve ödeme işlemlerini doğru şekilde yürütmek,

  • Otel bilgi sistemlerini doğru ve güncel tutmak,

  • Misafir memnuniyetini artıracak iletişim ve çözüm süreçlerini uygulamak,

  • Resepsiyon alanının düzenli ve profesyonel görünümünü sağlamak

Pozisyon
bottom of page